Träningen

Har gått precis som jag har planerat och det känns jättebra.
I morgon är jag ledig så då ska jag köra ett längre pass på gymmet tänkte jag.
Jag tycker att det är jätteroligt att träna med maskiner. Förra året körde jag med en PT och körde med gummiband, friavikter, pilatesboll och egen kroppsvikt och det är inte fel men jag saknade glädjen som jag alltid har känt när jag ska styrketräna, jag älskar maskinerna.
Det kan vara en dån liten grej bara som gör att den riktiga motivationen inte finns. Hitta rätt träningsform.

Jag är taggad till tusen, detta år ska bli mitt bästa träningsår sen jag fick mina små barn, dom är nu 14 och 12 år.
Nu är det min tur att lägga lite tid på mig själv.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0