Inget gjort!!

Har varit ledig i tio dagar och hade verkligen tänkt att förbereda inför en ny start med nyttiga och näringsrika matlådor, städa ur skafferiet efter alla jul och nyårsonyttigheter men inget har blivit av. Det jag har gjort är att jag har joggat de dagar som jag har planerat och mina träningsdagar är mån,ons och fred. Det är jag nöjd med, jag har även skaffat gymkort på Puls & Träning, så nu väntar jag bara på att kortet ska komma, de sa att det senast skulle komma som på Onsdag.

Även om jag inte har gjort så mycket på min ledighet så är jag väldigt nöjd, för man behöver slappa i bland, bara vara.
Det känns skönt att vardagen är tillbaka med rutiner igen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0