Fixa kontor!

Nu ska jag åka till jobbet och hämta min iPod högtalare så jag kan ha musik på medan jag röjer på kontoret.
Det ska slängas en hel del och det ska packas ner en massa pärmar som jag måste spara för företagets räkning.

Jag har lovat mig själv att på fredagar då jag inte har behandlingar inbokade så ska jag ägna tid åt att marknadsföra mig mer via FB och via bloggen lära mig mer runt det. Naturligtvis den lite mer tyngre biten oxå... bokföringen, jag tycker faktiskt att det är kul när jag väl har tid att sitta ner och lära mig.

Jag behöver alltså ett bra kontor för att detta ska fungera. Så nu är det bara ut och röja.På fredag så tänkte jag ha min första arbetsdag där ute , kontoret har jag i vår friggebod.

Ni ska få lite bilder när det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0