I dag är det Onsdag

Frukosten i dag består av en proteindrink. Onsdag betyder träningsdag, så efter frukost är det en Joggingrunda och sen ner till gymmet, i dag ska jag köra hårt. Förra veckan tog jag det lite soft för att jag inte hade tränat på två veckor, men nu är jag i gång igen , härligt.

På jobbet har jag en underbar dag framför mig som vanligt, jag älska mitt jobb och önskar att alla människor ska kunna gå till jobbet med glädje.
Det är lite olika behandlingar inbokade och det är så kul jag ska även på hembesök.
I eftermiddag ska jag på utvecklingssamtal med Rasmus, det ska bli spännande. Jag är inte ett dugg orolig för han är så skötsam.
Jag tror även att jag ska åka till bibblan.

Ha en underbar dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0